PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników

Czasopismo

2015 | 22 | 07 |

Tytuł artykułu

Reklama w procesie budowania doświadczeń konsumenta z marką

Autorzy

Warianty tytułu

EN
Advertising role in the process of building the customers's experiences with the brand

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
EN

Wydawca

-

Czasopismo

Rocznik

Tom

22

Numer

07

Opis fizyczny

s.12-17,tab.

Twórcy

autor
  • Instytut Filozofii, Socjologii i Socjologii Ekonomicznej, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Warszawa

Bibliografia

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-84da45f2-46ea-4651-9f5d-ab6b327d7498
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.