Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
PL
EN
BibTeX
PN-ISO 690:2012
Chicago
Chicago (Autor-Data)
Harvard
ACS
ACS (bez tytułu art.)
IEEE
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Artykuł - szczegóły
Narzędzia
PL
EN
BibTeX
PN-ISO 690:2012
Chicago
Chicago (Autor-Data)
Harvard
ACS
ACS (bez tytułu art.)
IEEE
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Marketing i Rynek
2014
|
21
|
09
|
Tytuł artykułu
Skale do pomiaru zmian w obrazie siebie pod wpływem zakupu marek produktów
Autorzy
Gorbaniuk O.
,
Kolanska M.
,
Ryzak D.
,
Sabat J.
,
Nitkiewicz H.
,
Kedziorek D.
,
Kleniewska J.
Warianty tytułu
EN
Direct measurement of changes in self-image due to the purchase of product brands
Języki publikacji
PL
Abstrakty
PL
EN
Słowa kluczowe
Wydawca
-
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2014
Tom
21
Numer
09
Opis fizyczny
s.23-32,tab.,bibliogr.
Twórcy
autor
Gorbaniuk O.
Instytut Psychologii, Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Lublin
autor
Kolanska M.
Instytut Psychologii, Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Lublin
autor
Ryzak D.
Instytut Psychologii, Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Lublin
autor
Sabat J.
Instytut Psychologii, Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Lublin
autor
Nitkiewicz H.
Instytut Psychologii, Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Lublin
autor
Kedziorek D.
Instytut Psychologii, Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Lublin
autor
Kleniewska J.
Instytut Psychologii, Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Lublin
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-804189f1-6527-4eee-a99e-4a9122d03563
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.