PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników

Czasopismo

2014 | 21 | 09 |

Tytuł artykułu

Skale do pomiaru zmian w obrazie siebie pod wpływem zakupu marek produktów

Warianty tytułu

EN
Direct measurement of changes in self-image due to the purchase of product brands

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
EN

Słowa kluczowe

Wydawca

-

Czasopismo

Rocznik

Tom

21

Numer

09

Opis fizyczny

s.23-32,tab.,bibliogr.

Twórcy

autor
  • Instytut Psychologii, Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Lublin
autor
  • Instytut Psychologii, Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Lublin
autor
  • Instytut Psychologii, Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Lublin
autor
  • Instytut Psychologii, Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Lublin
  • Instytut Psychologii, Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Lublin
autor
  • Instytut Psychologii, Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Lublin
  • Instytut Psychologii, Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Lublin

Bibliografia

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-804189f1-6527-4eee-a99e-4a9122d03563
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.