PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników

Czasopismo

2010 | 56 | 6 |

Tytuł artykułu

Marketing zrównoważony jako żródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa

Autorzy

Warianty tytułu

EN
Sustainable Marketing as a Source of Enterprise's Competitive Advantage
RU
Ustojjchivyjj marketing kak istochnik konkurentnogo preimushhestva predprijatija

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
EN
RU

Słowa kluczowe

Wydawca

-

Czasopismo

Rocznik

Tom

56

Numer

6

Opis fizyczny

s.11-19,tab.

Twórcy

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Toruń

Bibliografia

Uwagi

PL
rekord w opracowaniu

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-7f0158cc-0821-4dc1-903b-021c75de63b1
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.