Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2015
Tom
22
Numer
07
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
07
artykuł:
Wpływ akcentu pracowników usług na reakcje klientów
(
Sawicki J.
)
artykuł:
Reklama w procesie budowania doświadczeń konsumenta z marką
(
Kozlowska A.
)
artykuł:
Produkt nauki publicznej potrzebuje właściwego marketingu. Studia przypadków
(
Jasinski A. H.
)
artykuł:
Preferencje wizerunków produktu kojarzonych ze sprawczością i wspólnotowością
(
Zawadzka A. M.
,
Zdunek M.
)
artykuł:
Marketing zorientowany na interesariuszy - podstawy teoretyczne i wymagane umiejętności
(
Sawicki J.
)
artykuł:
Desk research - wykorzystanie potencjału danych zastanych w prowadzeniu badań marketingowych i społecznych
(
Instytut Socjologii, Uniwersytet Jagielloński w Krakowie, Kraków
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.