PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | 112 |

Tytuł artykułu

Skuteczna promocja miasta i regionu podstawowym zadaniem marketingu terytorialnego

Autorzy

Warianty tytułu

Języki publikacji

PL

Abstrakty

Wydawca

-

Rocznik

Tom

112

Opis fizyczny

s.137-157,rys.,tab.

Twórcy

autor
  • Zakład Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych, Uniwersytet Łódzki, ul.Narutowicza 48, 90-135 Łódz

Bibliografia

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-7d06c655-c1ca-4493-a2e0-681621915ac1
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.