PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | 14 | 1 |

Tytuł artykułu

Skuteczność działań reklamowych na rynku mleczarskim

Autorzy

Treść / Zawartość

Warianty tytułu

EN
The effectiveness of advertising on the dairy market

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
Przedstawiono skuteczność reklamy produktów mleczarskich i jej wpływ na zachowania konsumenckie. Na podstawie danych empirycznych skonstruowano modele skuteczności reklamy. Wykazano, że odmienne elementy reklamy oddziałują na konsumentów przy zakupie produktów mleczarskich. Zaobserwowano także różnice we wpływie poszczególnych elementów reklamy na zachowania konsumentów pogrupowanych ze względu na częstotliwość spożycia produktów mleczarskich. Stwierdzono, że niezależnie od grup użytkowników największy wpływ na zakup produktów mleczarskich ma reklama emitowana w telewizji.
EN
The article investigates the influence of advertising on consumer behavior on dairy market. The empirical results determined the models of advertising effectiveness on dairy products market. Results show that different elements of the advertising impact consumer behavior with regard to various dairy product categories.

Słowa kluczowe

Wydawca

-

Rocznik

Tom

14

Numer

1

Opis fizyczny

s.88-92,bibliogr.Rekord w opracowaniu

Twórcy

autor

Bibliografia

  • Cline T.W., Kellaris J.J. 1999: The joint impact of humor and argument strenght in a print advertising context: a case for weaker arguments. Psychology and Marketing, 16, 69-86.
  • Jachnis A. 2007: Psychologia konsumenta. Psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich. Oficyna Wydawnicza Branta, Bydgoszcz-Warszawa.
  • Kotler P. 2005: Marketing management . Wyd. 11. Prentice Hall, Harlow.
  • Maison D. 1998: Przez serce czy przez rozum? Drogi oddziaływania przekazu reklamowego. [W:] Percepcja reklamy (red. A. Strzałecki). Wyd. ATK, Warszawa.
  • Pociecha J. 1996: Metody statystyczne w badaniach marketingowych. PWN, Warszawa.

Uwagi

Rekord w opracowaniu

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-7cae5067-4b17-4012-aeaf-d5f90dfa5c62
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.