PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników

Czasopismo

2016 | 23 | 10 |

Tytuł artykułu

Segmentacja nabywców produktu terytorialnego jako element budowania przewagi konkurencyjnej

Warianty tytułu

EN
The segmentation of the customers of the territorial product as the element of building the competitive advantage

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
EN

Słowa kluczowe

Wydawca

-

Czasopismo

Rocznik

Tom

23

Numer

10

Opis fizyczny

s.75-88,rys.,tab.,bibliogr.

Twórcy

  • Wydział Zarządzania, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Poznań
  • Wydział Zarządzania, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Poznań

Bibliografia

Uwagi

PL
Artykuł na płycie CD

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-7b40d4b2-50c8-4232-91cf-4824d159ba35
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.