PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników

Czasopismo

2017 | 24 | 09 |

Tytuł artykułu

Young Polish consumers’ propensity to purchase in foreign online stores as an aspect of the cultural determinants of e-commerce

Warianty tytułu

PL
Skłonność polskich młodych konsumentów do zakupu w zagranicznych sklepach internetowych jako aspekt uwarunkowań kulturowych e-commerce

Języki publikacji

EN

Abstrakty

EN
PL

Słowa kluczowe

Wydawca

-

Czasopismo

Rocznik

Tom

24

Numer

09

Opis fizyczny

p.27-33,ref.

Twórcy

  • Institute of Economics, Finance and Management, Jagiellonian University in Kraków, Cracow, Poland

Bibliografia

Uwagi

EN
An article on a CD
PL
Artykuł na płycie CD

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-75a0f8a2-bfc8-4bc7-92d9-ae910e392ef1
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.