Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
PL
EN
BibTeX
PN-ISO 690:2012
Chicago
Chicago (Autor-Data)
Harvard
ACS
ACS (bez tytułu art.)
IEEE
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Artykuł - szczegóły
Narzędzia
PL
EN
BibTeX
PN-ISO 690:2012
Chicago
Chicago (Autor-Data)
Harvard
ACS
ACS (bez tytułu art.)
IEEE
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
World Scientific News
2016
|
50
|
Tytuł artykułu
The mediating role of customer satisfaction and Customer-Company identification in the relationship between corporate social responsibility and customer loyalty (case study: customer’s pasargad Bank)
Autorzy
Rashid A.A.
,
Rahmati M.H.
,
Jandaghi G.
Warianty tytułu
Języki publikacji
EN
Abstrakty
EN
Słowa kluczowe
Wydawca
-
Czasopismo
World Scientific News
Rocznik
2016
Tom
50
Opis fizyczny
p.117-130,fig.,ref.
Twórcy
autor
Rashid A.A.
Faculty of Management and Accounting, Farabi College, University of Tehran, Teheran, Iran
autor
Rahmati M.H.
Faculty of Management and Accounting, Farabi College, University of Tehran, Teheran, Iran
autor
Jandaghi G.
Faculty of Management and Accounting, Farabi College, University of Tehran, Teheran, Iran
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-739bee0a-8baf-421c-a9fd-46285b4d0019
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.