PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2016 | 113 |

Tytuł artykułu

Działania promocyjne kawiarni sieciowych i ich ocena w świetle badań konsumentów

Treść / Zawartość

Warianty tytułu

EN
Promotional activities of corporate coffee chains and their evaluation based on survey research

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
EN

Słowa kluczowe

Wydawca

-

Rocznik

Numer

113

Opis fizyczny

s.65-76,tab.,wykr.,bibliogr.

Twórcy

  • Zakład Zarządzania w Gastronomii i Hotelarstwie, Katedra Organizacji i Ekonomiki Konsumpcji, Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, Szkolła Glowna Gospodarswa Wiejskiego w Warszawie, Warszawa
autor
  • Zakład Zarządzania w Gastronomii i Hotelarstwie, Katedra Organizacji i Ekonomiki Konsumpcji, Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, Szkolła Glowna Gospodarswa Wiejskiego w Warszawie, Warszawa

Bibliografia

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-7205df1e-1c2e-4110-9e18-b611accbc9b3
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.