PL
Artykuł przybliża sposób najnowszego podejścia do problematyki jakości. Wykazuje powiązanie jakości z satysfakcją klienta oraz opisuje najpopularniejsze metody badania satysfakcji. Na tle dotychczasowych badań przedstawiono zmiany jakie zachodzą na rynku w postrzeganiu jakości produktów. Problem ujęto z pozycji badania satysfakcji klienta, oraz wykazano jak duży może ona mieć wpływ na wygłaszane opinie o produktach i tworzyć w ten sposób zmodyfikowany wizerunek marki. Analizowano jak silną rolę w obecnym postrzeganiu produktów oraz modyfikowaniu istniejących oraz tworzeniu nowych odgrywają treści zamieszczane przez potencjalnych klientów w internecie.
EN
The article brings a new approach to the quality problem. In article described the combination of quality, customer satisfaction and the most popular method of quality research. So far, the problem expressed from a position of customer satisfaction research. It has been shown that the customer satisfaction may have an impact on the oppinion about the product and to create in this way a change brand image. Analysed as a strong role in current perception of the products, modification and creation of new products have informations written by the potential customers on internet.