PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | 58 | 08 |

Tytuł artykułu

Znaczenie centrów dystrybucyjnych i logistycznych na rynku artykułów żywnościowych

Warianty tytułu

EN
Importance of distribution and logistics centres to food market

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
W artykule przedstawiono istotę i znaczenie centi bucyjnych i logistycznych w handlu artykułami żywnościowymi. Ic granicą i w Polsce wspiera wykorzystanie różnych systemów wspo zarządzanie sprzedażą towarów, jak: EDI (Electronic Data in QR (Quick Response), ECR (Efficient Consumer Response), SC Chain Management). W artykule podano też przykłady centt bucyjnych i logistycznych w Polsce.
EN
The paper presents essence and importance of disto logistics centers to the trade of foods. Their development abre Poland is supported with the use of various systems assisting man sales, such as EDI (Electronic Data Interchange), QR (Quick ECR (Efficient Consumer Response), SCM (Supply Chain Ma The article provides also examples of distribution and logisl in Poland.

Słowa kluczowe

Wydawca

-

Rocznik

Tom

58

Numer

08

Opis fizyczny

s.92-97,rys.,bibliogr.

Twórcy

  • Instytut Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji, Warszawa

Bibliografia

  • [1] Skowronek Cz., Sariusz-Wolski Z.: 1995. Logistyka w przedsiębiorstwie, PWE, Warszawa.
  • [2] 2004. Aby być ogniwem łańcucha. „Nowe Życie Gospodarcze ”, 8.
  • [3] Martenowska M.: 2004. Łańcuch dostaw - zagadnienia wybrane, „Logistyka”, 3.
  • [4] 2004. Magazyn centralny sieci E. Leclerc, „Wiadomości Handlowe”, 6.
  • [5] 2004. Centrum logistyczne dla placówek piotrkowskiej sieci Mój Sklep, „Wiadomości Handlowe”, 6.
  • [6] Tajer Sł.: 2003. Procesy koncentracji w handlu hurtowym krajów Unii Europejskiej, „Handel Wewnętrzny”, 6.
  • [7] Tajer Sł.: 2002. Przejawy koncentracji w handlu hurtowym artykułami konsumpcyjnymi, „Handel Wewnętrzny”, 6.
  • [8] 2004. Nagel Polska Sp. z o.o. „Forum Mleczarskie”, 3.
  • [9] 2004. Polska najważniejszym rynkiem dla Rabena, „Wiadomości Handlowe”, 6.
  • [10] Szafraniec G.: 2004. McLane chce przejąć obsługę kolejnych sieci supermarketów, „Wiadomości Handlowe”, 6.
  • [11] 2004. Jago w Warszawie, „Wiadomości Handlowe”, 6.

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-712ddf61-7fef-49a7-80ea-b7aa9feb4fd7
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.