Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
PL
EN
BibTeX
PN-ISO 690:2012
Chicago
Chicago (Autor-Data)
Harvard
ACS
ACS (bez tytułu art.)
IEEE
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Artykuł - szczegóły
Narzędzia
PL
EN
BibTeX
PN-ISO 690:2012
Chicago
Chicago (Autor-Data)
Harvard
ACS
ACS (bez tytułu art.)
IEEE
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing
2017
|
18[67]
|
Tytuł artykułu
Rola promocji w kreowaniu wizerunku regionu - instrumenty, narzędzia, trendy. Przykład województwa świętokrzyskiego
Autorzy
Lemanowicz M.
Treść / Zawartość
Pełne teksty:
Pobierz
Warianty tytułu
EN
The role of promotion in creating the image of a region – instruments, tools, trends. The example of the Swietokrzyskie voivodeship
Języki publikacji
PL
Abstrakty
PL
EN
Słowa kluczowe
Wydawca
-
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing
Rocznik
2017
Numer
18[67]
Opis fizyczny
s.86-101,rys.,bibliogr.
Twórcy
autor
Lemanowicz M.
Katedra Polityki Europejskiej i Marketingu, Wydział Nauk Ekonomicznych, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Warszawa
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
DOI
10.22630/PEFIM.2017.18.67.25
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-710935c7-6af3-4b56-a4ca-139b7f738b50
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.