PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników

Czasopismo

2014 | 21 | 09 |

Tytuł artykułu

Błędy i trudności w stosowaniu marketingu społęcznego na przykładzie kampanii społecznych w Polsce

Autorzy

Warianty tytułu

EN
Mistakes and difficulties in the application of social marketing on the example of social campaigns in Poland

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
EN

Słowa kluczowe

Wydawca

-

Czasopismo

Rocznik

Tom

21

Numer

09

Opis fizyczny

s.8-16,tab.,bibliogr.

Twórcy

autor
  • Katedra Marketingu i Handlu, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Toruń

Bibliografia

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-6eca36f7-f4ff-4d7b-ad26-7a4c9de62379
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.