1. Т. Nowogródzka, K. Pieniak-Lendzion, W. Nyszk, Wzrost znaczenia opakowań w procesie komunikacji rynkowej przedsiębiorstw, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach, nr 103, Siedlce 2014
2. P. Kotler, K. L. Keller, Marketing, Rebis, Poznań 2012
3. M. Lisińska-Kuśnierz, M. Ucherek, Współczesne opakowania, Wydawnictwo Naukowe Polskiego Towarzystwa Technologów Żywności, Kraków 2003
4. A. Jachnis, Psychologia konsumenta, Oficyna Wydawnicza Branta, Bydgoszcz-Warszawa 2007
5. M. Strojny, W. Jankowski, M. Gajdziński, J. Kuśmierczyk, Rynek poligraficzny w Polsce I Edycja, Badania KPMG i PBKG, Warszawa 2011
6. J. Bajger, M. Gajdziński, J. Kuśmierczyk, T. Pawlicki, M. Strojny, F. Żuchowski, Rynek poligraficzny i opakowań z nadrukiem w Polsce V Edycja, Badania KPMG i PBKG, Warszawa 2015