PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2013 | 10[59] |

Tytuł artykułu

Elementy platformy strategii marketingowo-finansowej

Treść / Zawartość

Warianty tytułu

EN
Elements of platforms of marketing–financial strategies

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
Celem artykułu jest przedstawienie koncepcji powiązań między strategiami marketingowymi i finansowymi, które ujmuje platforma interfejsu między tymi dwoma obszarami czy też funkcjami przedsiębiorstw. Do tych obszarów można dodać dział IT, który dostarcza narzędzi wspomagających i automatyzujących monitorowanie i wdrażanie strategii np. dashboard marketing.
EN
Visualising links between marketing strategies is a purpose of the article and financial which the platform of the interface is taking hold between these two areas or also with functions of enterprises of. It is possible to add the IT department which is providing with tools assisting and automating monitoring and implementing to these areas of strategy e.g. dashboard marketing.

Słowa kluczowe

Wydawca

-

Rocznik

Numer

Opis fizyczny

s.225-238,rys.,tab.,bibliogr.

Twórcy

  • Katedra Marketingu, Uniwersytet Łódzki, Łódź

Bibliografia

  • 1. Doyle P., Marketing wartości, Felberg SJA,Warszawa,2003,s.23
  • 2. Duliniec A., Finansowanie przedsiębiorstwa, PWE, Warszawa, 2007
  • 3. Ganesan S.,(red): Handbook of Marketing and Finance, MPG Books Group, UK, 2012
  • 4. Kłosowska B., Tokarski A., Tokarski M., Chojnacka E.: Strategie finansowania działalności przedsiębiorstw, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2006
  • 5. Kotler Ph, K.L. Keller Marketing, Dom Wydawniczy REBIS, Poznań, 2012
  • 6. Krupski R., Niemczyk J.,.Stańczyk-Hugiet E, Koncepcje strategii organizacji, PWE, Warszawa,2009
  • 7. Niemczyk J.: Strategie funkcjonalne , w R.Krupski, J.Niemczyk, E..Stańczyk – Hugiet, Koncepcje strategii organizacji, PWE, Warszawa, 2009
  • 8. Pat LaPointe, Marketing By the Dashboard Light, Associadvertisers,2005, www. Marketing NPV.com
  • 9. Rajzer M., “Strategie dywersyfikacji przedsiębiorstw”, PWE, Warszawa 2001
  • 10. Rappaport A. Creating Shareholder Value, Free Pres, New York, 1986
  • 11. Rappaport A, Wartość dla akcjonariuszy - poradnik menedżera i inwestora, WIG Press, Warszawa, 1999
  • 12. Reeves M., Love C., Tillmanns Ph., Strategiczne podejście do strategii, HBRP, Warszawa, luty 2013
  • 13. Stańczyk-Hugiet E., Strategie ogólne i strategie domen organizacji, w R. Krupski, Niemczyk J., Stańczyk –Hugiet E., Koncepcje strategii organizacji, PWE, Warszawa, 2009
  • 14. Sobotnik R., Wpływ strategii marketingowych na marżę netto marketingu, Warszawa, SGH, 2010, materiały konferencyjne

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-649eac00-8166-497c-b2b7-065c36c39db8
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.