PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników

Czasopismo

2017 | 63 | 5 |

Tytuł artykułu

Postawy konsumentów wobec marketingu społecznie zaangażowanego w świetle badań empirycznych

Autorzy

Warianty tytułu

EN
Consumer attitudes towards Cause Related Marketing from perspective empirical research
RU
Otnoshenie potrebitelejj k social'no vovlechennomu marketingu v svete ehmpiricheskikh issledovanijj

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
EN
RU

Słowa kluczowe

Wydawca

-

Czasopismo

Rocznik

Tom

63

Numer

5

Opis fizyczny

s.374-383,tab.,wykr.,bibliogr.

Twórcy

autor
  • Katedra Marketingu, Wydział Zarządzania, Politechnika Rzeszowska, al.Powstańców Warszawy 12, 35-959 Rzeszów

Bibliografia

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-6275b84e-463e-4ae7-beb5-413707abe9d6
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.