PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników

Czasopismo

2009 | 16 | 04 |

Tytuł artykułu

Trudny wybór klienta, czyli o analizie segmentów rynkowych z zastosowaniem rozmytych metod klasyfikacji

Autorzy

Warianty tytułu

EN
A hard customer choice alias market segmentation with fuzzy classification methods

Języki publikacji

PL

Abstrakty

EN

Wydawca

-

Czasopismo

Rocznik

Tom

16

Numer

04

Opis fizyczny

s.20-23,tab.

Twórcy

autor
  • Katedra Ekonometrii i Informatyki, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Wrocław

Bibliografia

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-61967b17-c325-4d7e-b842-6aeff783c750
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.