Department of Energy and Transportation, University of Life Sciences, Poniatowskiego 1, 20-959 Lublin, Poland
Bibliografia
1.Bałuciński J., Stępiński J., 1993: Wykorzystanie metod oceny stanu technicznego silników przy kwalifikowaniu ich do naprawy. Techn. Moto., 11, 48-52.
2. Będkowski L., 1981: Elementy ogólnej teorii diagnostyki technicznej. Biul. WAT, 3.
3. Cislikowski B., Pedryc N., 2009: Koncepcja nadzoru nad maszynami przez computer pokładowy ciągnika w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem magistrali informatycznej LIN. Inżynieria Rolnicza 9(118), 29-33
4. Das S., Guha S.K., Chattopadhyay A.K., 2005: Linear stability analisis od hydrodynamic journal bearings under micropolar lubrication. Trybology International,38, 31-35
5. Hebda M., Wachal A., 1980: Trybologia, WNT, Warszawa.
6. Juściński S., Piekarski W., 2008: Zarządzanie logistyczne autoryzowanym serwisem ciągników i maszyn rolniczych. Eksploatacja i Niezawodność -Maintenance and Reliability, 2, 25-33
8. Niewczas A., 1991: Zastosowanie pomiarów przedmuchów spalin do prognozowania trwałości silników spalinowych. Krajowa Konf. Naukowo -Techniczna Kiekrz, 67, 53-62.
9. Kozłowiecki H., 1974: Łożyska tłokowych silników spalinowych. WKiL, Warszawa.
10. Kozłowiecki H., Przustek J., 1975: Współczesne metody obliczania parametrów pracy łożysk mechanizmu korbowego silników spalinowych. Silniki Spalinowe, 2, 62-69.
11. Krasowski P., 2006: Zmiana ciśnienia w poprzecznym łożysku ślizgowym przy laminarnym niestacjonarnym smarowaniu. Zeszyty Naukowe Akademii Morskiej w Szczecinie,10(82): 287-298.
12. Kurowski W., 1978: Systemy diagnostyczne urządzeń mechanicznych. DUM, Ossolineum.
13. Kyureghyan Kh., 2002: Theoretical calculation of size on an oil slit in a transverse sliping bering, Mathematical Methods in Agriculture,l 1, 388-393
14. Kyureghyan Kh., Kornacki A., Piekarski W., 2006: Analityczna zależność do wyznaczania ciśnienia w hydrostatycznym łożysku poprzecznym ślizgowym, Inżynieria Rolnicza, 6(98).
15. Kyureghyan Kh., Piekarski W., 2008: Analisis of detetermining pressure distribution in crank bearing, Eksploatacja i Niezawodność - Maintenance and Reliability, 4(40),19-24.
16. Piekarski W., 1993: Prognozowanie trwałości par trących się na przykładzie łożysk wału korbowego silnika S - 312C. Zeszyty Naukowe AR Szczecin,85, 372-386.
17. Piekarski W. i inni., 1988: Diagnostyka pojazdów rolniczych Wyd. AR, Lublin, 77
18. Thum H.: Uber den Verlauf des Schmierfilmdruckes in dynamisch beanspruchten Gleitlagern. Wiss. Z. Techn. Hochsch. Magdeburg, 5.99.
19. Thum H., 1985: Zur Bestimmung der Verschleiss-bedingungen Lebensdauer von Wälzlagern bei verschiedenen Überlebenwahrscheinlichkeiten. Schimrungs-technik,16, 101-112.
20. Vogelpohl G., 1969: Über die Ursachen der Unzureichenden Bewertung von Schemierungsfragen im Vorigen fahrundert. Schmiertechnik, 5.