Katedra Finansów i Rachunkowości, Uniwersytet Warszawski, ul.Szturmowa 1/3, 02-678 Warszawa
Bibliografia
Admiraal W., Huizenga J., Akkerman S., Dam, G. 2011. The concept of flow in collaborative gamebased learning. Comput. Human Behav. 27(3), 1185–1194. DOI: 10.1016/j.chb.2010.12.013.
Becker K. 2007. Digital game-based learning once removed: Teaching teachers. Brit. J. Educat. Technol. 38(3), 478–488. DOI:10.1111/j.1467-8535.2007.00711.
Berne E. 1987. W co grają ludzie? Warszawa, PWN.
Filiciak M. 2006. Wirtualny plac zabaw. Gry sieciowe i przemiany kultury współczesnej. Warszawa, Wydaw. Akademickie i Profesjonalne.
Goffmann E. 2008. Człowiek w teatrze życia codziennego. Warszawa, Aletheia.
Harris T.H. 1987. W zgodzie z sobą i tobą. Warszawa, IW PAX.
Huizinga J. 1985. Homo ludens. Zabawa jako źródło kultury. Warszawa, Czytelnik.
Lissowski G. 2004. Przedmowa do wydania polskiego, w: Teoria gier. Red. P.D. Straffin. Warszawa, Scholar.
Mavrotheris M., M., Mavrotheris E. 2012. Game-enhanced mathematics learning for pre-service primary school teachers. ICICTE Proceedings.
Mijal M. 2012. Gry we współczesnej organizacji, w: Rozwój potencjału społecznego organizacji – wyzwania w XXI wieku. Red. K. Klincewicz, W. Grzywacz. Warszawa, Wydaw. Nauk. Wydziału Zarządzania UWarsz.
Ray B., Coulter G.A. 2009. Perceptions of the value of digital mini-games: Implications for middle school classrooms. J. Digital Learn. Teach. Educat. 26(3), 92–100.
Revans R.W. 1982. The origins and growth of action learning. Lund, Studentlitteratur.
Rostowski T. 2002. Kompetencje jako jakość zarządzania zasobami ludzkimi, w: Jakość zasobów firmy. Kultura, kompetencje, konkurencyjność. Red. A. Sajkiewicz. Warszawa, Poltext.
Royle K. 2008. Game-based learning: A different perspective. Innovate 4(4), http://www.innovateonline.info/ index.php?view=article&id=433, dostęp: 10.06.2013.
Røine E. 1994. Psychodrama. O tym, jak grać główną rolę w swoim życiu. Opole, Kontakt.
Schell J. 2010. The art of game design. A book of lenses. Burlington, Elsevier.
Skuncikiene S., Balvociute R., Ciegis R. 2009. Evaluation of use of business simulation games for the development of entrepreneurial competency. Soc. Res. 3(17), 96–109.
Straffin P.D. 2004. Teoria gier. Warszawa, Scholar.
Sung K. 2009. Computer games and traditional CS courses. Communicat. ACM 52(12), 74–78.
Szymanowska M., Sękowska E. 2000. Analiza transakcyjna w zarządzaniu. Kraków, Wydaw. Profesjonalnej
Szkoły Biznesu.Werneck T. 2008. Leitfaden für Spieleerfinder und solche die es werden wollen. Ravensburger Spieleverlag GmbH.
Wieczorek A. 1997. Podstawowe pojęcia, w: Kokurencja i kooperacja. Teoria gier w ekonomii i naukach społecznych. Red. M. Malawski, A. Wieczorek, H. Sosnowska. Warszawa, PWN.