PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników

Czasopismo

2011 | 18 | 06 |

Tytuł artykułu

Zgodność obrazu siebie i wizerunku konsumenta - wartość predykcyjna różnych metod pomiaru kongruencji

Warianty tytułu

EN
Self-image congruity with consumer image: the predictive value of different congruence measuremet methods

Języki publikacji

PL

Abstrakty

EN

Wydawca

-

Czasopismo

Rocznik

Tom

18

Numer

06

Opis fizyczny

s.17-26,tab.

Twórcy

autor
  • Katedra Psychologii Eksperymentalnej, Katolicki Universytet Lubelski Jana Pawła II, Lublin

Bibliografia

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-55453695-052c-47f6-80cb-8074f91e4add
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.