Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
PL
EN
BibTeX
PN-ISO 690:2012
Chicago
Chicago (Autor-Data)
Harvard
ACS
ACS (bez tytułu art.)
IEEE
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Artykuł - szczegóły
Narzędzia
PL
EN
BibTeX
PN-ISO 690:2012
Chicago
Chicago (Autor-Data)
Harvard
ACS
ACS (bez tytułu art.)
IEEE
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Handel Wewnętrzny
2018
|
64
|
4 t.1
|
Tytuł artykułu
Libertariański paternalizm, zielony marketing i neuronauka jako filary zrównoważonego rozwoju
Autorzy
Marek E.M.
,
Jerzyk E.
Warianty tytułu
EN
Libertarian paternalism, green marketing and neuroscience as pillars of sustainable development
RU
Libertarianskijj paternalizm, zelenyjj marketing i nejjronauka v kachestve opor ustojjchivogo razvitija
Języki publikacji
PL
Abstrakty
PL
EN
RU
Słowa kluczowe
Wydawca
-
Czasopismo
Handel Wewnętrzny
Rocznik
2018
Tom
64
Numer
4 t.1
Opis fizyczny
s.200-209,bibliogr.
Twórcy
autor
Marek E.M.
Pracownia Kognitywistyczna, Kogni_LAB, Zakład Kognitywistyki i Epistemologii, Instytut Filozofii, Wydział Humanistyczny, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, ul.Fosa Staromiejska 1a, 87-100 Toruń
autor
Jerzyk E.
Katedra Strategii Marketingowych, Wydział Zarządzania, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, al.Niepodległości 10, 61-875 Poznań
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-54bcd073-c2d7-43f7-93aa-e6b5c8ae0b6d
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.