Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
PL
EN
BibTeX
PN-ISO 690:2012
Chicago
Chicago (Autor-Data)
Harvard
ACS
ACS (bez tytułu art.)
IEEE
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Artykuł - szczegóły
Narzędzia
PL
EN
BibTeX
PN-ISO 690:2012
Chicago
Chicago (Autor-Data)
Harvard
ACS
ACS (bez tytułu art.)
IEEE
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Problemy Rolnictwa Światowego
2018
|
18[33]
|
3
|
Tytuł artykułu
Znaczenie reklamy w postrzeganiu i kształtowaniu decyzji zakupowych konsumentów z gmin wiejskich województwa podkarpackiego
Autorzy
Grzybek M.
,
Szopinski W.
Treść / Zawartość
Pełne teksty:
Pobierz
Warianty tytułu
EN
The importance of advertising in the perception and shaping of purchasing decisions of consumers from rural communes of the Podkarpackie Province
Języki publikacji
PL
Abstrakty
PL
EN
Słowa kluczowe
Wydawca
-
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Problemy Rolnictwa Światowego
Rocznik
2018
Tom
18[33]
Numer
3
Opis fizyczny
s.134-143,rys.,tab.,bibliogr.
Twórcy
autor
Grzybek M.
Wydział Ekonomii, Katedra Marketingu i Przedsiębiorczości, Uniwersytet Rzeszowski, ul.M.Ćwiklińskiej 2, 35-601 Rzeszów
autor
Szopinski W.
Wydział Ekonomii, Katedra Marketingu i Przedsiębiorczości, Uniwersytet Rzeszowski, ul.M.Ćwiklińskiej 2, 35-601 Rzeszów
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
DOI
10.22630/PRS.2018.18.3.72
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-52e6ce0e-f49d-4016-a005-ab151f9b1cdc
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.