Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
PL
EN
BibTeX
PN-ISO 690:2012
Chicago
Chicago (Autor-Data)
Harvard
ACS
ACS (bez tytułu art.)
IEEE
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Artykuł - szczegóły
Narzędzia
PL
EN
BibTeX
PN-ISO 690:2012
Chicago
Chicago (Autor-Data)
Harvard
ACS
ACS (bez tytułu art.)
IEEE
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Baltic Journal of Health and Physical Activity. The Journal of Gdansk University of Physical Education and Sport
2019
|
11
|
2
|
Tytuł artykułu
A comparison of psychological well-being in athlete and non-athlete women
Autorzy
Alamdarloo G.H.
,
Shijaee S.
,
Asadmanesh E.
,
Shahin H.S.
,
Rangani A.
,
Negahdarifard S.
Warianty tytułu
Języki publikacji
EN
Abstrakty
EN
Słowa kluczowe
EN
physical well-being
social well-being
athlete
non-athlete
woman
sport activity
Wydawca
-
Czasopismo
Baltic Journal of Health and Physical Activity. The Journal of Gdansk University of Physical Education and Sport
Rocznik
2019
Tom
11
Numer
2
Opis fizyczny
p.109-116,ref.
Twórcy
autor
Alamdarloo G.H.
Special Education Department, Faculty of Education and Psychology, Shiraz University, Eram Square, Shiraz, Iran
autor
Shijaee S.
Special Education Department, Faculty of Education and Psychology, Shiraz University, Eram Square, Shiraz, Iran
autor
Asadmanesh E.
Physical Education Department, Faculty of Education and Psychology, Shiraz University, Shiraz, Iran
autor
Shahin H.S.
Physical Education Department, Zand Institute of Higher Education, Shiraz University, Shiraz, Iran
autor
Rangani A.
Special Education Department, Faculty of Education and Psychology, Shiraz University, Eram Square, Shiraz, Iran
autor
Negahdarifard S.
Physical Education Department, Faculty of Education and Psychology, Shiraz University, Shiraz, Iran
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
DOI
10.29359/BJHPA.11.2.11
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-4b9bd398-7945-4c8b-b639-3c935f83e8ae
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.