PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników

Czasopismo

2013 | 20 | 02 |

Tytuł artykułu

Koncepcja projektu badań strategii marketingu międzynarodowego polskich eksporterów

Autorzy

Warianty tytułu

EN
A concept for analysis the international marketing strategies adopted by Polish exporting companies

Języki publikacji

PL

Abstrakty

EN

Wydawca

-

Czasopismo

Rocznik

Tom

20

Numer

02

Opis fizyczny

s.2-6,rys.

Twórcy

autor
  • Katedra Marketingu, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Kraków

Bibliografia

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-43630a6a-4e9e-477d-a177-1505b3477f00
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.