PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników

Czasopismo

2018 | 25 | 04 |

Tytuł artykułu

Pokolenie Y wobec reklamy mobilnej

Warianty tytułu

EN
Generation Y towards mobile advertising

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
EN

Słowa kluczowe

Wydawca

-

Czasopismo

Rocznik

Tom

25

Numer

04

Opis fizyczny

s.7-16,tab.,bibliogr.

Twórcy

autor
  • Katedra Badań Rynkowych i Marketingowych, Instytut Zarządzania Wiedzą i Komunikacją, Wydział Informatyki i Komunikacji, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Katowice
autor
  • Katedra Badań Rynkowych i Marketingowych, Instytut Zarządzania Wiedzą i Komunikacją, Wydział Informatyki i Komunikacji, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Katowice

Bibliografia

Uwagi

PL
Artykuł na płycie CD

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-3fc04cd6-5d6d-4183-a487-02dc441fb6ff
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.