Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
PL
EN
BibTeX
PN-ISO 690:2012
Chicago
Chicago (Autor-Data)
Harvard
ACS
ACS (bez tytułu art.)
IEEE
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Artykuł - szczegóły
Narzędzia
PL
EN
BibTeX
PN-ISO 690:2012
Chicago
Chicago (Autor-Data)
Harvard
ACS
ACS (bez tytułu art.)
IEEE
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Annals of Agricultural and Environmental Medicine
2021
|
28
|
1
|
Tytuł artykułu
The predictive value of ‘red flags’ as milestones of psychomotor development of premature babies - preliminary study
Autorzy
Taczala J.
,
Latalski M.
,
Aftyka A.
,
Dmoszynska-Graniczka M.
,
Chroscinska-Krawczyk M.
,
Majcher P.
Treść / Zawartość
Pełne teksty:
Pobierz
Warianty tytułu
Języki publikacji
EN
Abstrakty
EN
Słowa kluczowe
Wydawca
-
Czasopismo
Annals of Agricultural and Environmental Medicine
Rocznik
2021
Tom
28
Numer
1
Opis fizyczny
p.183-188,fig.,ref.
Twórcy
autor
Taczala J.
Department of Rehabilitation, Physiotherapy and Balneotherapy, Faculty of Health Sciences, Medical University, Lublin, Poland
Department of Pediatric Rehabilitation, University Children’s Hospital, Lublin, Poland
autor
Latalski M.
Department of Children Orthopedics, Medical University, Lublin, Poland
autor
Aftyka A.
Department of Anaesthesiological and Intensive Care Nursing, Medical University, Lublin, Poland
autor
Dmoszynska-Graniczka M.
Department of Pediatric Rehabilitation, University Children’s Hospital, Lublin, Poland
Department of Biochemistry and Molecular Biology, Medical University, Lublin, Poland
autor
Chroscinska-Krawczyk M.
Department of Paediatric Neurology, Medical University, Lublin, Poland
autor
Majcher P.
Department of Rehabilitation, Physiotherapy and Balneotherapy, Faculty of Health Sciences, Medical University, Lublin, Poland
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
DOI
10.26444/aaem/126746
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-3f46febf-e3de-481d-9f8f-8e3914f4ac99
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.