Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
PL
EN
BibTeX
PN-ISO 690:2012
Chicago
Chicago (Autor-Data)
Harvard
ACS
ACS (bez tytułu art.)
IEEE
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Artykuł - szczegóły
Narzędzia
PL
EN
BibTeX
PN-ISO 690:2012
Chicago
Chicago (Autor-Data)
Harvard
ACS
ACS (bez tytułu art.)
IEEE
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Roczniki Akademii Rolniczej w Poznaniu. Zootechnika
1988
|
36
|
Tytuł artykułu
Wpływ intensywnego nawożenia gnojowicą na środowisko glebowe runi łąkowej w badaniach lizymetrycznych
Autorzy
Pawlat H.
,
Koc G.
,
Korzeniewski M.
,
Gobiecki P.
Warianty tytułu
EN
Influence of intensive fertilization with liquid manure on the soil medium of meadow sward in lysimeter experiments
RU
Vlijanie intensivnogo udobrenija zhidkim navozom na pochvennuju sredu lugovogo travostoja v lizimetricheskikh opytakh
Języki publikacji
PL
Abstrakty
EN
RU
Słowa kluczowe
PL
uzytki zielone trwale
run lakowa
plony
gleby lakowe
nawozenie gnojowica
bilans skladnikow nawozowych
badania lizymetryczne
Wydawca
-
Czasopismo
Roczniki Akademii Rolniczej w Poznaniu. Zootechnika
Rocznik
1988
Tom
36
Opis fizyczny
s.109-120,tab.,bibliogr.
Twórcy
autor
Pawlat H.
Katedra Przyrodniczych Podstaw Melioracji, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - Akademia Rolnicza w Warszawie, Warszaw
autor
Koc G.
Katedra Przyrodniczych Podstaw Melioracji, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - Akademia Rolnicza w Warszawie, Warszaw
autor
Korzeniewski M.
Katedra Przyrodniczych Podstaw Melioracji, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - Akademia Rolnicza w Warszawie, Warszaw
autor
Gobiecki P.
Katedra Przyrodniczych Podstaw Melioracji, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - Akademia Rolnicza w Warszawie, Warszaw
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-3b34fa71-7a62-464a-b94f-b130516091d2
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.