Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2012
Tom
19
Numer
02
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
02
artykuł:
O "Niektórych problemach dystrybucji rynkowej" A. W. Shawa w setną rocznicę pierwszego naukowego opracowania na temat marketingu
(
Kaminski J.
)
artykuł:
Zastosowanie predykcyjnego modelu analitycznego w doskonaleniu działań marketingowych firm
(
Tarka P.
)
artykuł:
Kulturowa sylwetka chińskiego konsumenta. Praktyczne implikacje dla marketingu
(
Meyer M.
)
artykuł:
Stan i kierunki rozwoju inwestycji w sferze handlu wewnętrznego w Polsce
(
Klosiewicz-Gorecka U.
)
artykuł:
Stan świadomości społecznej w zakresie praw konsumenckich
(
Ucherek M.
)
artykuł:
Strony internetowe jako element komunikowania tożsamości. Przypadek banków
(
Dabrowski T. J.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.