PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2017 | 08 |

Tytuł artykułu

Sieciowe produkty turystyczne jako przykład przedsiębiorczości na obszarach wiejskich

Autorzy

Treść / Zawartość

Warianty tytułu

EN
Networked tourism products as an example of entrepreneurship in rural areas

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
Obszary wiejskie, zajmujące około 93% powierzchni kraju, są miejscem realizacji róż-nych form przedsiębiorczości. Jedną z nich jest turystyka wiejska. Zróżnicowanie intensywności jej rozwoju w różnych regionach kraju jest związane z walorami turystycznymi danego miejsca oraz tradycjami wypoczynku i przyzwyczajeniami samych konsumen-tów. Nowością w obszarze turystyki wiejskiej są produkty sieciowe. Są to gotowe oferty spędzania wolnego czasu. W przeciwieństwie do szlaku turystycznego nie narzucają trasy i łączą bardziej zróżnicowane obiekty. Celem artykułu jest prezentacja koncepcji sieciowego produktu turystycznego jako formy przedsiębiorczości na obszarach wiejskich oraz wskazanie jej zalet i wad. Artykułma charakter analityczny. Zastosowano metodę desk research.
EN
The article presents the concept of a tourist product network as a form of entrepreneurship in rural areas. Positive dimensions of such products and barriers that limit their development are indicated.

Słowa kluczowe

Wydawca

-

Rocznik

Numer

08

Opis fizyczny

s.5-14,rys.,bibliogr.

Twórcy

autor
  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Warszawa

Bibliografia

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-3965523d-9014-4a7c-9f14-81b2b78ff47a
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.