Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Handel Wewnętrzny
Rocznik
2018
Tom
64
Numer
4 t.2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
4 t.2
artykuł:
Focus on destination brand attachment - the perspectives and implications
(
Florek M.
)
artykuł:
Gamification and contests as marketing communication tools of confectionery brands
(
Wozniakowski M.
)
artykuł:
Preferencje zakupowe studentów na rynku piwa w dobie piwnej rewolucji
(
Romanowski R.
,
Lewicki M.
)
artykuł:
Giving customers full control over prices: state of the research in marketing
(
Krzyzanowska M.
,
Tkaczyk J.
)
artykuł:
Różnice wpływu ceny zerowej i ceny bardzo niskiej na skłonność do zakupu usług
(
Bondos I.
)
artykuł:
Reklama natywna i jej implikacja dla konsumentów
(
Chrachol-Barczyk U.
)
artykuł:
Place competition: rethinking Tiebout model and theories of creative class and creative city
(
Rozhkov K.
,
Khomucki K.
)
artykuł:
Marketing doświadczeń w działaniach teatrów i filharmonii - wyniki badań
(
Krawiec W.
,
Szymanska K.
)
artykuł:
Beko - strategia tureckiej marki na polskim rynku
(
Hernik J.
,
Smalec A.
)
artykuł:
Poziom znajomości systemów jakości i bezpieczeństwa żywności wśród dystrybutorów mięsa na przykładzie PQS (pork quality system)
(
Gutkowska K.
,
Choinski W.
,
Zakowska-Biemans S.
)
artykuł:
Value creation by engaging customers in the process of product and business design in a virtual environment
(
Laszkiewicz A.
)
artykuł:
Luxury hotel brand as the contributor to the place marketing
(
Belyakova N.
)
artykuł:
Ewolucja marketingu w polskiej literaturze z perspektywy 25 lat
(
Stys A.
,
Stys S.
)
artykuł:
Strategie cenowe w sieciach handlowych - stan obecny i tendencje zmian
(
Waniowski P.
)
artykuł:
Kanały wideo jako instrument performance marketingu
(
Gregor B.
,
Kaczorowska-Spychalska D.
)
artykuł:
The maturity progression of new product development process in the context of security and new product success
(
Rutkowski I. P.
)
artykuł:
Use of crowdsourcing by young Poles
(
Manczak I.
,
Sanak-Kosmowska K.
)
artykuł:
Analiza filmów reklamowych w mediach społecznościowych na podstawie wybranej marki kosmetycznej
(
Zatwarnicka-Madura B.
)
artykuł:
Ocena atrakcyjności terytorium metodą refleksji strategicznej
(
Rawski M.
)
artykuł:
Koncepcja masowej kastomizacji w kreowaniu wartości dla nabywców produktów wybieralnych
(
Wiechoczek J.
)
artykuł:
Budowanie relacji z klientami opartych na zaufaniu jako źródło przewagi konkurencyjnej współczesnych przedsiębiorstw
(
Olejniczak-Szuster K.
)
artykuł:
Rebranding - determinants and meaning in higher education
(
Mroz-Gorgon B.
,
Szymanski G.
)
artykuł:
Perspektywa marketingowa w procesach kreowania innowacji
(
Sobocinska M.
)
artykuł:
Czynniki skłaniające do nabycia żywności prozdrowotnej w świetle badań jakościowych
(
Jeznach M.
,
Kosicka-Gebska M.
,
Gebski J.
,
Kwiecinska A.
)
artykuł:
Komunikacja marketingowa w jednostkach terytorialnych - od jednokierunkowego oddziaływania do interaktywnego dialogu
(
Kuzniar W.
,
Kawa M.
)
artykuł:
Zasada koordynacji marketing-mix oraz znaczenie narzędzi marketingowych w praktyce. Wyniki badania
(
Hadrian P.
)
artykuł:
Marketing regionu w ujęciu relacyjnym
(
Rudolf W.
)
artykuł:
The impact of emotions on weighting hedonic and utilitarian product attributes
(
Gaczek P.
)
artykuł:
Gender differences in e-commerce
(
Szymkowiak A.
,
Garczarek-Bak U.
)
artykuł:
Wartość informacyjna opakowań kosmetyków jako determinanta decyzji nabywczych konsumentów
(
Ankiel M.
,
Sojkin B.
)
artykuł:
Ryzyko w projektach międzyorganizacyjnych
(
Swiatowiec-Szczepanska J.
,
Zielinski M.
)
artykuł:
Wiedza o zachowaniach młodego pokolenia jako podstawa działań w zakresie kształtowania marki osobistej
(
Grzesiak M.
)
artykuł:
Doświadczenie użytkownika (UX) procesu dydaktycznego na przykładzie projektu „Innowacje rynkowe - projektowanie i wdrażanie”
(
Kleczek R.
,
Hajdas M.
,
Wrona S.
)
artykuł:
Standaryzacja i adaptacja polityki cenowej przedsiębiorstw globalnych
(
Chlipala P.
,
Zbikowska A.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.