Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
PL
EN
BibTeX
PN-ISO 690:2012
Chicago
Chicago (Autor-Data)
Harvard
ACS
ACS (bez tytułu art.)
IEEE
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Artykuł - szczegóły
Narzędzia
PL
EN
BibTeX
PN-ISO 690:2012
Chicago
Chicago (Autor-Data)
Harvard
ACS
ACS (bez tytułu art.)
IEEE
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Leśne Prace Badawcze
2019
|
80
|
2
|
Tytuł artykułu
Przyczynek do poznania potencjału mediów społecznościowych w edukacji leśnej
Autorzy
Lewon R.
,
Piroznikow E.
Treść / Zawartość
Pełne teksty:
Pobierz
Pobierz
Warianty tytułu
EN
Getting to know the potential of social media in forest education
Języki publikacji
PL
Abstrakty
EN
Słowa kluczowe
PL
edukacja lesna
edukacja nieformalna
swiadomosc ekologiczna
komunikacja spoleczna
media spolecznosciowe
Wydawca
-
Czasopismo
Leśne Prace Badawcze
Rocznik
2019
Tom
80
Numer
2
Opis fizyczny
s.159–166,tab.,bibliogr.
Twórcy
autor
Lewon R.
Zamiejscowy Wydział Leśny Politechniki Białostockiej w Hajnówce, ul.Piłsudskiego 1A, 17-200 Hajnówka
autor
Piroznikow E.
Zamiejscowy Wydział Leśny Politechniki Białostockiej w Hajnówce, ul.Piłsudskiego 1A, 17-200 Hajnówka
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
DOI
10.2478/frp-2019-0014
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-35527348-d9dc-440b-8bb6-08638f990f17
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.