PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników

Czasopismo

2019 | 11 |

Tytuł artykułu

Elementy koncepcji marketing mix i rola opakowania w kompozycji marketingowej

Autorzy

Warianty tytułu

EN
Components of the marketing mix concept and the role of packaging in this concept

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
EN

Słowa kluczowe

Wydawca

-

Czasopismo

Rocznik

Numer

11

Opis fizyczny

s.60-63,rys.,fot.,bibliogr.

Twórcy

autor
  • Kolegium Zarządzania i Finansów, Skoła Główna Handlowa w Warszawie, Warszawa
  • Łukasiewicz - COBRO - Instytut Badawczy Opakowań, Warszawa

Bibliografia

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-2f2ca351-707f-46fe-b001-f7c92395d121
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.