PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników

Czasopismo

2018 | 25 | 08 |

Tytuł artykułu

Rola marketingu relacji w działaniach firm świadczących usługi pośrednictwa finansowego w sektorze MŚP

Warianty tytułu

EN
The role of relationship marketing in the activities of financial service intermediaries’ in the small and medium-sized enterprises sector

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
EN

Słowa kluczowe

Wydawca

-

Czasopismo

Rocznik

Tom

25

Numer

08

Opis fizyczny

s.3-12,bibliogr.

Twórcy

  • Instytut Marketingu, Wydział Zarządzania, Politechnika Częstochowska, Częstochowa

Bibliografia

Uwagi

PL
Artykuł na płycie CD

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-2f25804b-d45b-43c6-a2b6-90d252d70ca9
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.