Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Central European Journal of Sport Sciences and Medicine
Rocznik
2017
Tom
17
Numer
1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1
artykuł:
Socio-demographic determinants of leisure time physical inactivity of adolescents from the voivodships of Central Poland
(
Biernat E.
,
Lubowiecki-Vikuk E.
)
artykuł:
Distance covered below and above the anaerobic threshold by elite German goalkeepers
(
Parus P.
,
Chmura P.
,
Konefal M.
,
Andrzejewski M.
,
Kowalczuk E.
,
Chmura D.
)
artykuł:
The applicability of using parameters of the autocorrelation function in the assessment of human balance during quiet bipendal stance
(
Stodolka J.
,
Korzewa L.
,
Stodolka W.
,
Gambal J.
)
artykuł:
Monitoring system of functional ability of university students in the process of physical education
(
Samokish I.
,
Bosenko A.
,
Pryimakov O.
,
Biletskaya V.
)
artykuł:
The use of artificial neural networks in supporting the annual training in 400 meter hurdles
(
Iskra J.
,
Przednowek K.
,
Wiktorowicz K.
,
Krzeszowski K.
)
artykuł:
The effect of fast, light and favorite music on physiological function and physical performance of the male athlete students
(
Arazi H.
,
Ghanbari E.
,
Zarabi L.
,
Rafati F.
)
artykuł:
Quality of life and physical activity after liver transplantation. Literature review
(
Stepień-Slodkowska M.
,
Niewiadomska M.
,
Kotarska K.
)
artykuł:
Surgical treatment and rehabilitation of trigger thumb and finger
(
Deskur A.
,
Deskur Z.
)
artykuł:
Electropuncture in non-specific neck pain: a pilot study
(
Molenda M.
,
Molenda M.
,
Drosdzol-Cop A.
,
Nowak-Brzezinska A.
)
artykuł:
The effects of warm-up duration on cycling time trial performance in trained dyclists
(
Bunn J. A.
,
Eschbach L. C.
,
Magal M.
,
Wells E. K.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.