PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników

Czasopismo

2018 | 25 | 11 |

Tytuł artykułu

CSR w tworzeniu wartości dla konsumentów w marketingu przedsiębiorstw handlowych

Warianty tytułu

EN
The role of CSR in the creation of value for customers in marketing activities of trade companies

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
EN

Słowa kluczowe

Wydawca

-

Czasopismo

Rocznik

Tom

25

Numer

11

Opis fizyczny

s.99-109,rys.,bibliogr.

Twórcy

autor
  • Katedra Zarządzania Marketingowego i Turystyki, Wydział Zarządzania, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Katowice
autor
  • Katedra Badań Rynkowych i Marketingowych, Instytut Zarządzania Wiedzą i Komunikacją, Wydział Informatyki i Komunikacji, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Katowice

Bibliografia

Uwagi

PL
Artykuł na płycie CD

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-2d02a05d-d339-405d-bf0f-1e4382742889
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.