PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników

Czasopismo

2009 | 16 | 02 |

Tytuł artykułu

Integrowanie badań ilościowych i jakościowych w rozwiązywaniu problemów marketingowych

Autorzy

Warianty tytułu

EN
The integration of quantitative and qualitative research methods in the marketing problems solving

Języki publikacji

PL

Abstrakty

EN

Wydawca

-

Czasopismo

Rocznik

Tom

16

Numer

02

Opis fizyczny

s.2-6,tab.

Twórcy

autor
  • Katedra Marketingu, Uniwersytet Łódzki, Łódź

Bibliografia

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-2983dde7-e88e-4bbc-9ac8-b133aa52bf2d
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.