PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników

Czasopismo

2017 | 63 | 6 |

Tytuł artykułu

Ekwiwalencja w międzynarodowych badaniach marketingowych - identyfikacja problemu

Autorzy

Warianty tytułu

EN
Equivalence in international marketing research. Indentification of the problem
RU
Ehkvivalencija v mezhdunarodnykh marketingovykh issledovanijakh - vyjavlenie problemy

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
EN
RU

Słowa kluczowe

Wydawca

-

Czasopismo

Rocznik

Tom

63

Numer

6

Opis fizyczny

s.112-121,tab.,bibliogr.

Twórcy

autor
  • Katedra Rynku i Konsumpcji, Wydział Ekonomii, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, ul.1 Maja 50, 40-287 Katowice

Bibliografia

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-280e3cf4-dcd8-472b-951b-946eeab3ab5e
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.