Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2015
Tom
22
Numer
10
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
10
artykuł:
Klasyfikacja jednostek terytorialnych do celów statystycznych (NUTS) jako instrument definiowania obszarów problemowych w Unii Europejskiej
(
Szymborski W.
)
artykuł:
Reklama kontrowersyjna i ocena jej skuteczności w opinii klientów
(
Niezurawski L.
,
Sobkow C.
)
artykuł:
Metropolie jako przestrzeń rozwoju społecznego, kulturalnego i ekonomicznego we współczesnym świecie
(
Bierzynska-Sudol M.
,
Szymborski W.
)
artykuł:
Reguła niedostępności w handlu elektronicznym
(
Lewicki M.
)
artykuł:
Satysfakcja interesariuszy w procesie rozwoju organizacji
(
Smiatacz K.
,
Pawlowska B.
,
Witkowska J.
)
artykuł:
Rola promocji zdrowia i profilaktyki onkologicznej
(
Buchalska N.
,
Lis A.
,
Mrowczynska M.
)
artykuł:
Rola promocji pośredniej w kształtowaniu wizerunku miast
(
Schulz M.
)
artykuł:
Postawy nabywców wobec produktów markowych - weryfikacja empiryczna
(
Plucinska W.
,
Polubinska M.
)
artykuł:
Przemysł kreatywny a konkurencyjność regionu
(
Dziadkiewicz A.
,
Niezurawska J.
)
artykuł:
Przedsiębiorczość internetowa polskich MSP a polityka cyfrowa Unii Europejskiej
(
Frackiewicz E.
,
Cwiertnia A.
)
artykuł:
Diagnoza kapitału intelektualnego w ujęciu makroekonomicznym - przegląd koncepcji teoretycznych i podejść badawczych
(
Bombiak E.
)
artykuł:
Znaczenie prestiżowych inwestycji dla wizerunku i rangi miasta na przykładzie Centrum Handlu, Sztuki i Biznesu Stary Browar w Poznaniu
(
Szulce H.
,
Januszewski F.
)
artykuł:
Konkurencyjność gospodarki Ukrainy i przesłanki jej podnoszenia
(
Poplawska Ż.
)
artykuł:
Innowacje społeczne w konsumpcji - moda czy trend długookresowy?
(
Bylok F.
)
artykuł:
Analiza dynamiki zmian wielkości produkcji tworzyw sztucznych w regionie, Europie i na świecie
(
Hebda M.
)
artykuł:
Zróżnicowanie skali etnocentryzmu konsumenckiego respondentów polskich w zależności od przyjętych zmiennych diagnostycznych - analiza wielowymiarowa
(
Wolanin-Jarosz E.
)
artykuł:
Samorządowe fundusze pożyczkowe elementem polityki regionalnej na przykładziewojewództwa mazowieckiego
(
Kolodziejski W.
,
Szewczak K. H.
)
artykuł:
Działania crowdsourcingowe jako innowacyjna metoda wykorzystania wiedzy tłumu
(
Grabowska M.
,
Michalcewicz-Kaniowska M.
,
Zajdel M.
)
artykuł:
Wykorzystanie Internetu w promocji produktu terytorialnego
(
Radziszewska A.
)
artykuł:
Proces tworzenia marek ekologicznych oraz ich atrybutów w Austrii, Szwajcarii oraz w Niemczech
(
Koreleska E.
)
artykuł:
Handel detaliczny jako źródło przewagi konkurencyjnej jednostek terytorialnych
(
Ciechomski W.
,
Romanowski R.
)
artykuł:
Kreowanie marki regionu - możliwości i wyzwania
(
Daszkiewicz M.
)
artykuł:
Równoważenie budżetu czasu jako warunek zrównoważonego rozwoju człowieka
(
Burlita A.
,
Blonski K.
)
artykuł:
Polityka spójności Unii Europejskiej w aspekcie gospodarczym - próby oceny
(
Pomaskow J.
)
artykuł:
Zmiany w strukturze użytkowania gruntów rolnych w Polsce w latach 2010-2014
(
Soczewka I.
,
Mironczuk A.
,
Nieweglowski M.
)
artykuł:
Marka obszaru recepcji turystycznej a kształtowanie jego konkurencyjności
(
Januszewska M.
,
Jaremen D. E.
,
Nawrocka E.
)
artykuł:
Inwestycje i innowacje ekologiczne jako filary budowania zrównoważonego rozwoju regionów na przykładzie województwa łódzkiego
(
Charzynska M.
)
artykuł:
Zarządzanie przestrzenią
(
Mickiewicz P.
,
Rudnicki T.
)
artykuł:
Konkurencyjność polskich regionów w zakresie przyciągania i wykorzystania kapitału zagranicznego dla celów rozwojowych
(
Adamczyk-Lojewska G.
)
artykuł:
Mit społecznie odpowiedzialnego konsumenta
(
Lewicka-Strzalecka A.
)
artykuł:
Reklama zewnętrzna jako element przestrzeni miejskiej
(
Posadzinska I.
,
Olszewska D.
)
artykuł:
Produkcja żywności ekologicznej strategiczną szansą na wzrost konkurencyjności i rozwój regionu
(
Andruszkiewicz K.
)
artykuł:
Budowanie marki miasta inteligentnego
(
Tomaszewska E.
,
Glinska E.
)
artykuł:
Strategiczne kierunki rozwoju regionu w warunkach stabilnej i niestabilnej dynamiki rozwoju gospodarczego
(
Bernaciak A.
)
artykuł:
Zróżnicowanie i uwarunkowania poziomu bezrobocia w miastach wojewódzkich w Polsce
(
Murawska A.
)
artykuł:
Pozycja konkurencyjna regionu kujawsko-pomorskiego w aspekcie modernizacji struktur gospodarczych
(
Szatlach M. E.
,
Szymborski W.
)
artykuł:
Rozwój regionu w dobie kształtowania się rolnictwa ekologicznego
(
Siemaszkiewicz P.
)
artykuł:
Prawne i polityczne znaczenie partnerstwa publiczno-prywatnego jako instrumentu rozwoju regionalnego
(
Nowakowska A.
,
Nowakowska L.
,
Zgoda Z.
)
artykuł:
Konsument podlegający akulturacji - próba typologii
(
Stolecka-Makowska A.
)
artykuł:
Wirtualizacja zachowań nabywczych jako przejaw innowacyjności konsumentów w handlu detalicznym
(
Kucharska B.
)
artykuł:
Konsumpcja żywności w Polsce w warunkach deflacji
(
Swietlik K.
)
artykuł:
Projekty UE realizowane przez MSP jako czynnik rozwoju powiatu nowodworskiego
(
Pomianek I.
,
Piotrowska M.
)
artykuł:
Wartości moralne w zarządzaniu przedsiębiorstwem
(
Zgoda Z.
,
Nowakowska L.
,
Nowakowska A.
)
artykuł:
Koopetycja jako źródło rozwoju turystyki na obszarze recepcji turystycznej
(
Barczak M.
)
artykuł:
Marketing terytorialny jako nowoczesna koncepcja kreowania wizerunku miast i regionów
(
Ciechomski W.
)
artykuł:
Społeczna odpowiedzialność biznesu - perspektywa marketingu
(
Posadzinska I.
)
artykuł:
Rozwój rynku żywca wieprzowego w Chinach
(
Szymanska E. J.
)
artykuł:
Elektroniczny system skanowania cen produktów - szanse i możliwości
(
Kaniowska B.
,
Michalcewicz-Kaniowska M.
,
Zajdel M.
)
artykuł:
Wdrażanie programu "Owoce i warzywa w szkole” jako element profilaktyki zdrowotnej w Polsce
(
Pietrkiewicz K.
,
Zajdel M.
,
Michalcewicz-Kaniowska M.
)
artykuł:
Zarządzanie przestrzenią w zarządzaniu publicznym
(
Mickiewicz P.
)
artykuł:
Innowacyjne przejawy konkurencyjności słabo rozwiniętych wiejskich jednostek terytorialnych
(
Zrobek J.
)
artykuł:
Postacie historyczne jako źródło przewagi konkurencyjnej regionu
(
Lipka A.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.