PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników

Czasopismo

2016 | 23 | 10 |

Tytuł artykułu

Rola badań opinii pracowników w wewnętrznym employer brandingu organizacji

Autorzy

Warianty tytułu

EN
Employee opinion surveys and the internal employer branding of an organization

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
EN

Słowa kluczowe

Wydawca

-

Czasopismo

Rocznik

Tom

23

Numer

10

Opis fizyczny

s.555-568,rys.,tab.,bibliogr.

Twórcy

autor
  • Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Toruń

Bibliografia

Uwagi

PL
Artykuł na płycie CD

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-1e819194-a1e4-40d4-a61e-f28545db0c9b
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.