PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | 04 |

Tytuł artykułu

Consumers' attitudes and behaviour in relation to regional products - results of empirical research in Germany and Poland

Treść / Zawartość

Warianty tytułu

PL
Nastawienia i zachowania konsumentów wobec produktów regionalnych - wyniki badań empirycznych w Niemczech i w Polsce

Języki publikacji

EN

Abstrakty

EN
PL

Słowa kluczowe

Wydawca

-

Rocznik

Tom

04

Opis fizyczny

p.145-156,fig.,ref.

Twórcy

  • Department of Food Management Economics, The August Cieszkowski Agricultural University of Poznan, Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznan, Poland
autor
  • Department of Food Management Economics, The August Cieszkowski Agricultural University of Poznan, Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznan, Poland
autor
  • Department of Agricultural Marketing, Humboldt University of Berlin, Germany
autor
  • Department of Agricultural Marketing, Humboldt University of Berlin, Germany

Bibliografia

Uwagi

Rekord w opracowaniu

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-1d0cf19a-3c96-482f-b4d3-c4147f34019a
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.