Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
PL
EN
BibTeX
PN-ISO 690:2012
Chicago
Chicago (Autor-Data)
Harvard
ACS
ACS (bez tytułu art.)
IEEE
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Artykuł - szczegóły
Narzędzia
PL
EN
BibTeX
PN-ISO 690:2012
Chicago
Chicago (Autor-Data)
Harvard
ACS
ACS (bez tytułu art.)
IEEE
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Journal of Pre-Clinical and Clinical Research
2021
|
15
|
1
|
Tytuł artykułu
Outcome of an educational training programme on blood glucose monitoring among nurses in the management of hypoglycaemia and hyperglycemia
Autorzy
Onianwa P.O.
,
Ayorinde M.O.
,
Akanbi F.O.M.
,
Are O.O.
,
Nkom A.T.
,
Akintola G.O.
,
Gbenro-Ayodeji A.
,
Sodipo T.O.
,
Ojerinde O.E.
,
Ojemola O.E.
Treść / Zawartość
Pełne teksty:
Pobierz
Warianty tytułu
Języki publikacji
EN
Abstrakty
EN
Słowa kluczowe
EN
hyperglycemia
hypoglycemia
diabetes mellitus
blood glucose
monitoring
education programme
training programme
nurse
Wydawca
-
Czasopismo
Journal of Pre-Clinical and Clinical Research
Rocznik
2021
Tom
15
Numer
1
Opis fizyczny
p.20-25,fig.,ref.
Twórcy
autor
Onianwa P.O.
University College Hospital, Ibadan, Nigeria
autor
Ayorinde M.O.
University College Hospital, Ibadan, Nigeria
autor
Akanbi F.O.M.
University College Hospital, Ibadan, Nigeria
autor
Are O.O.
University College Hospital, Ibadan, Nigeria
autor
Nkom A.T.
University College Hospital, Ibadan, Nigeria
autor
Akintola G.O.
University College Hospital, Ibadan, Nigeria
autor
Gbenro-Ayodeji A.
University College Hospital, Ibadan, Nigeria
autor
Sodipo T.O.
University College Hospital, Ibadan, Nigeria
autor
Ojerinde O.E.
University College Hospital, Ibadan, Nigeria
autor
Ojemola O.E.
University College Hospital, Ibadan, Nigeria
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
DOI
10.26444/jpccr/132398
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-1a42d79d-e955-4701-a4c3-6812a5047361
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.