PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników

Czasopismo

2009 | 25 |

Tytuł artykułu

Research of influence of chosen tools of marketing mix on behaviour of customer when choosing the furniture

Autorzy

Warianty tytułu

Języki publikacji

EN

Abstrakty

EN
New market surrounding, that is the result of the transforming society, the knowledge and information allowing understanding the purchasing decision-making and mental processes of this decision-making, are inevitable for producers and salesmen of the furniture commodities and their future development. Only the knowledge of their customers and their expectations will help the producers and sellers to react elastically on their needs and wants in constantly changing surroundings that brings plenty of opportunities. Only those entrepreneurs achieve prosperity who try to get the most complex information about the market, customers and through the own supply they help them to obtain the needful product, in right time, on right place ad for the right price. The success of the marketing program depends on the understanding and knowledge the consumer, his attitudes and values and finding the new ways of consumers’ orientation.

Słowa kluczowe

Wydawca

-

Czasopismo

Rocznik

Tom

25

Opis fizyczny

p.73-75,fig.,ref.

Twórcy

autor
  • Department of Marketing, Trade and World Forestry, Faculty of Wood Science and Technology, Technical University in Zvolen, T. G. Masaryka 24, 960 53 Zvolen, Slovakia
autor
  • Department of Forest and Wood Products Economic and Policy, Faculty of Forestry and Wood Technology, Mendel University of Agriculture and Forestry Brno, Zemedelska 3, 613 00 Brno, Czech Republic

Bibliografia

  • 1. Foret M. Jak komunikovat se zákazníkem. Computer Press. 1. vydanie. 2000. 197 s. ISBN 80-7226-292-9.
  • 2. Kulčáková M., Richterová K. Spotrebiteľ na trhu. Vydavateľstvo Sprint. 1. vydanie 1997, 182 s. ISBN 80-88848-19-9.
  • 3. Olšiaková M. Výskum preferencií spotrebiteľov na trhu s nábytkom s ohľadom na vybrané nástroje marketingového mixu. Edamba: Zborník z 8. medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov, Nové Zámky. Bratislava: Ekonóm, 2005. ISBN 80-225-2066-7.
  • 4. Olšiaková M. Výskum vplyvu vybraných nástrojov marketingového mixu na nákupné správanie sa spotrebiteľa na trhu s nábytkom: Dizertačná práca, 2005.

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-18ed0357-e3fc-4690-b3ee-f6b468b246f5
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.