PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2018 | 09 |

Tytuł artykułu

Społeczna odpowiedzialność biznesu – formą promocji działalności gospodarczej

Treść / Zawartość

Warianty tytułu

EN
Corporate social responsibility – a form of business promotion

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
W artykule przedstawiono koncepcję społecznej odpowiedzialności biznesu w zakresie przedmiotowym (instytucjonalnym) oraz podmiotowym (personalnym). Podstawami filozoficznymi dla obu zakresów są założenia Arystotelesowskie oraz neotomistyczne. Przedstawiono również, jak zasady społecznej odpowiedzialności biznesu wspomagająpromocję biznesu na wolnym rynku
EN
The article presents the concept of corporate social responsibility in the subject (institutional) and subjective (personal) area. The philosophical foundations for both ranges are Aristotle and neo-Thomist assumptions. It was also presented how the principles of corporate social responsibility support the promotion of business on the free market.

Słowa kluczowe

Wydawca

-

Rocznik

Numer

09

Opis fizyczny

s.23-32,bibliogr.

Twórcy

autor
  • Europejska Wyższa Szkoła Biznesu w Poznaniu, Poznań
autor
  • Uniwersytet Zielonogórski, Zielonagóra

Bibliografia

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-13c370d0-f3d3-4f2a-bf5c-884463065602
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.