Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Handel Wewnętrzny
Rocznik
2017
Tom
63
Numer
2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
2
artykuł:
Internal branding in organization in the context of internal corporate communication
(
Dryl T.
)
artykuł:
Nowe media i techniki promocji jako innowacje marketingowe w sieciach sklepów dyskontowych
(
Jasiulewicz A.
,
Takemura M.
)
artykuł:
Prawda w środkach komunikacji e-marketingu
(
Prymon M.
)
artykuł:
Sensory marketing as a new tool of supporting the marketing communication process in tourism services sector
(
Kuczamer-Klopotowska S.
)
artykuł:
Charakterystyka innowacyjnego konsumenta żywności na podstawie wyników badania jakościowego
(
Kowalczuk K.
)
artykuł:
Publiczność muzealna w świetle badań marketingowych - od frekwencji do satysfakcji klienta
(
Macalik J.
,
Pluta-Olearnik M.
)
artykuł:
Managing design process. Exploring the differences in and the relationship between the analytical, multiplying and visionary design process
(
Dziadkiewicz A.
)
artykuł:
Instagram w komunikacji marketingowej marek samochodowych
(
Wozniakowski M.
)
artykuł:
Implementation of ambient marketing by organizations in Poland
(
Flieger M.
)
artykuł:
Motyw matki w przekazach reklamowych na rynku leków OTC
(
Pilarczyk B.
,
Rogala A.
)
artykuł:
Specificity of marketing communication in a sports organisation
(
Kuzbik P.
)
artykuł:
Kształtowanie wizerunku jako instrument budowania kapitału społecznego organizacji non profit
(
Pacut M.
)
artykuł:
Komunikacja osobista jako płaszczyzna zarządzania zaufaniem na rynku usług profesjonalnych
(
Posadzinska I.
)
artykuł:
Przezwyciężanie barier kulturowych w komunikacji marketingowej na rynkach zagranicznych
(
Pabian A.
)
artykuł:
Postrzeganie samochodów o różnych cechach antropomorficznych w zależności od płci i nastroju
(
Wanat T.
,
Bar-Tal D.
)
artykuł:
Nowe media w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw
(
Bajdak A.
)
artykuł:
The role of branding in the non-profit organizations
(
Iwankiewicz-Rak B.
,
Mroz-Gorgon B.
)
artykuł:
Towards responsible consumtion - attitudes of young consumers to the idea of corporate social responsibility
(
Nowacki R.
,
Wasilik K.
)
artykuł:
Fair trade certification as a way of communicating with a customer in the Polish market
(
Kulig-Moskwa K.
,
Nogiec J.
)
artykuł:
Komunikacja w relacji lekarz-pacjent a budowanie zaufania
(
Krot K.
,
Rudawska I.
)
artykuł:
Czy neuroeksploracje mogą pomóc nieznanym markom? Teoretyczne i metodyczne implikacje
(
Koczerga M.
,
Nowak L.
)
artykuł:
Social media in company's communication with investors
(
Mikolajewicz-Wozniak A.
,
Scheibe A.
)
artykuł:
Selfie i jego rola w komunikacji marki
(
Hajdas M.
)
artykuł:
Witryny i aplikacje mobilne w komunikacji marek odzieżowych
(
Kall J.
)
artykuł:
Atrakcyjność opakowania w sklepie internetowym w odniesieniu do wielkości, kształtu i koloru
(
Pabian M.
)
artykuł:
Gracz - nowy typ nabywcy usług sportowo-rekreacyjnych
(
Widawska-Stanisz A.
)
artykuł:
Narzędzia kształtowania wizerunku na rynku aptek w województwie kujawsko-pomorskim
(
Schulz M.
,
Smiatacz K.
)
artykuł:
Beer as a retail product category from perspective of younger adult consumers - the gender analysis
(
Knezevic B.
,
Skrobot P.
,
Delic M.
)
artykuł:
Gamification in Poland - what do the people think?
(
Kozlowska I.
)
artykuł:
Digitalizacja komunikacji marketingowej na rynku dóbr luksusowych
(
Dziakowicz-Grudzien A.
)
artykuł:
Motywacja do korzystania z modelu "płać, ile chcesz"
(
Krzyzanowska M.
,
Tkaczyk J.
)
artykuł:
Wpływ Internetu na zachowania współczesnych konsumentów wobec żywności
(
Gebski J.
,
Kosicka-Gebska M.
,
Tul-Krzyszczuk A.
)
artykuł:
Postawy konsumentów wobec wzbogacania pieczywa w błonnik w świetle badań ankietowych
(
Sajdakowska M.
)
artykuł:
Mobile technology solutions in business communications - new tools in practical implementation
(
Badzinska E.
)
artykuł:
Zachowania konsumentów na rynku soków i ich wybrane uwarunkowania
(
Balon U.
,
Dziadkowiec J.
,
Kafel P.
,
Nowicki P.
,
Prusak A.
,
Sikora T.
)
artykuł:
Atrakcyjność modelki a percepcja i efektywność reklamy na przykładzie produktów do pielęgnacji ciała
(
Disterheft A.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.