Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
1999
Tom
06
Numer
05
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
05
artykuł:
Metody oceny marek
(
Altkorn J.
)
artykuł:
Systemy wspomagania decyzji pracowników zajmujących się marketingiem
(
Rutkowski I. P.
)
artykuł:
Negocjacje międzynarodowe - proces negocjacyjny w stylu japońskim
(
Gawryluk A.
)
artykuł:
Podstawy i decyzje konsumentówwobec zmain na rynku i w przedsiębiorstwach
(
Kiezel E.
)
artykuł:
Osoby, które wywarły największy wpływ na sprzedaż i marketing XX w. - cz. 5
(
Sikorska M.
)
artykuł:
Zastosowanie analizy dyskryminacji do przewidywania zachowań rynkowych konsumentów
(
Peczkowski M.
)
artykuł:
Zarzadzanie lojalnością klientów
(
Golawska M.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.