PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników

Czasopismo

2018 | 64 | 4 t.1 |

Tytuł artykułu

Internet jako platforma zaangażowania konsumenta w rozwój nowych produktów

Autorzy

Warianty tytułu

EN
Internet as a platform of consumer engagement in the new product development
RU
Internet kak platforma vovlechenija potrebitelja v razvitie novykh produktov

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
EN
RU

Słowa kluczowe

Wydawca

-

Czasopismo

Rocznik

Tom

64

Numer

Opis fizyczny

s.400-409,tab.,bibliogr.

Twórcy

autor
  • Katedra Zarządzania, Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku, ul.Grunwaldzka 238A, 80-266 Gdańsk

Bibliografia

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-0c33e410-30bb-40ba-a768-f47cf7731d47
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.