PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2015 | 79 |

Tytuł artykułu

Nauczanie rachunkowości w organizacji studiów uniwersyteckich w Niemczech

Autorzy

Treść / Zawartość

Warianty tytułu

EN
Teaching accounting in universities in Germany

Języki publikacji

PL

Abstrakty

EN

Słowa kluczowe

Wydawca

-

Rocznik

Tom

79

Opis fizyczny

s.199-210,tab.,bibliogr.

Twórcy

autor
  • Katedra Sprawozdawczości Finansowej i Audytu, Uniwersytet Szczeciński, ul.Adama Mickiewicza 64, 71-101 Szczecin

Bibliografia

  • Akkreditierungsrat, www.akkreditierungsrat.de, dostęp: 25.04.2014.
  • DAAD, www.daad.pl/pl/09211, dostęp: 25.04.2014.
  • Gos. W., Hońko S., Martyniuk T. 2012. Standaryzacja efektów nauczania rachunkowości w wyższych uczelniach w świetle Krajowych Ram Kwalifikacji. Toruń, Wydaw. Nauk. UMK.
  • Hochschulrahmengesetz. 1999, www.gesetze-im-internet.de/bundesrecht/hrg/gesamt.pdf, dostęp: 25.04.2014.
  • Humboldt-Universität zu Berlin, https://enim.wiwi.hu-berlin.de, dostęp: 30.10.2014.
  • Kulturministerkonferenz. 1998. Einführung eines Akkreditierungsverfahrens für Bachelor-/Bakkalaureusund Master-/Magisterstudiengänge, www.kmk.org/fileadmin/veroeffentlichungen_ beschluesse/ 1998/1998_12_03-Bachelor-Master-Akkred.pdf, dostęp: 25.04.2014.
  • Kulturministerkonferenz. 2004. Rahmenvorgaben für die Einführung von Leistungspunkten und die Modularisierung von Studiengängen, www.kmk.org/fileadmin/pdf/PresseUndAktuelles/ 2000/ module.pdf, dostęp: 25.04.2014.
  • Qualifikationsrahmen für Deutsche Hochschulabschlüsse. 2005. www.akkreditierungsrat.de/ fileadmin/Seiteninhalte/KMK/Vorgaben/KMK_Qualifikationsrahmen_aktuell.pdf, dostęp: 25.04.2014.
  • Seria Focus. Struktury systemów szkolnictwa wyższego w Europie 2006/07. Proces boloński: kierunki rozwoju w poszczególnych krajach. 2008. Warszawa, [b.w.].
  • Technische Universität Dresden. 2014. http://tu-dresden.de, dostęp: 25.04.2014.
  • Universität Potsdam. 2014. www.uni-potsdam.de, dostęp: 25.04.2014.
  • Winiarska K. 2010. Ocena treści kształcenia na kierunku „Finanse i Rachunkowość” w wybranych uczelniach w Polsce. Zesz. Teoret. Rachun. 56(112), 295–306.
  • Winiarska K., Krok E. 2014. Nauczanie rachunkowości w szkołach wyższych w Niemczech. Zesz. Teoret. Rachun. 79(135), 199–213.
  • Zarzycka E. 2014. Kształcenie w obszarze rachunkowości zarządczej/controllingu na studiach I i II stopnia na kierunku Finanse i Rachunkowość w Polsce. Zesz. Teoret. Rachun. 79(135), 215–233.

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-021408dc-8971-4b57-b264-0a7964e343b1
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.