PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników

Czasopismo

2010 | 42 | 10 |

Tytuł artykułu

Alianse strategiczne przedsiębiorstw jako forma strategii relacyjnej

Autorzy

Warianty tytułu

EN
Strategic alliances as a form of relation strategy

Języki publikacji

PL

Abstrakty

EN

Wydawca

-

Czasopismo

Rocznik

Tom

42

Numer

10

Opis fizyczny

s.38-42,bibliogr.

Twórcy

autor
  • Katedra Zarządzania i Marketingu, Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im.W.Korfantego w Katowicach, Katowice

Bibliografia

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.dl-catalog-e274841a-6f35-4162-a43c-b32c42cb253d
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.