Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2008
Tom
15
Numer
11
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
11
artykuł:
Macierz McKinseya - jak ją zmienić i wykorzystać do rozwoju własnej firmy
(
Bednarz K.
)
artykuł:
Rynek żywności specjalnej
(
Kowalik I.
,
Sikora T.
)
artykuł:
Wpływ postrzeganej jakości oferty usługowej na zachowania relacyjne nabywców usług
(
Stach P.
)
artykuł:
Sprawozdanie z XXII Ogólnopolskiego Zjazdu Katedr Marketingu, Handlu i Konsumpcji
(
Celoch A.
,
Lukasik P.
)
artykuł:
Ocena satysfakcji klienta uczestniczącego w aukcjach internetowych
(
Talaga L.
,
Zalewski R. I.
)
artykuł:
Rozwój handlu w Polsce w świetle wybranych teorii konfliktu
(
Grzesiuk A.
)
artykuł:
Logika usługowej dominacji w marketingu - podstawowe pojęcia i konsekwencje w zarządzaniu
(
Siemieniako D.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.